Share Button

MindSet razem cz2 006strona

Łukasz Kurpiewski

Menadżer w obszarze Public Relations i Marketingu, z bogatym doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej, B2B oraz media relations, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji na rynku nieruchomości (w tym nieruchomości handlowych), branży transportowej (kolej), komunikacji kryzysowej, finansowej, procesów inwestycyjnych i prywatyzacyjnych.
W ostatnich latach związany głównie z branżą nieruchomości handlowych – w obszarze komunikacji i marketingu, zarówno projektów inwestycyjnych, jak również funkcjonujących na rynku.
Wcześniej jako dyrektor komunikacji Grupy PKP i rzecznik prasowy odpowiadał m.in. za stworzenie i realizację kampanii promocyjno – informacyjnej kolei na EURO 2012, promocję inwestycji w całej Polsce oraz komunikację finansową grupy kapitałowej. W roli rzecznika prasowego Przewozów Regionalnych, zbudował i zarządzał pierwszym działem public relations w firmie. W swojej pracy wielokrotnie kierował zespołami i grupami projektowymi.
Pracę zawodową rozpoczął jako dziennikarz w  Radiu Toruń i Radiu Eska.
Wykładowca Public Relations na Politechnice Łódzkiej i doświadczonym trener z obszaru komunikacji.
Absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył  Studia Public Relations oraz Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej. Jest również absolwentem kursu scenariuszowego w Warszawskiej Szkole Filmowej.
Jego największe pasje to teatr, językoznawstwo, dobra literatura, żeglarstwo i sport.

 

Michał Wrzosek

Do 2013 roku odpowiedzialny za działania w obszarach public relations jako rzecznik prasowy, dyrektor biura bądź zarządzający samodzielnymi projektami w firmach:
  • PKP Intercity,
  • Agencja Rozwoju Przemysłu,
  • Polskie Koleje Państwowe S.A.
  • Metro Warszawskie
Według autorskich obliczeń przygotował ok. 580 informacji prasowych. Reprezentował firmy w ok. 2 340 nagraniach telewizyjnych i radiowych.  Odpowiedzialny za realizację, miedzy innymi następujących projektów PR:
Wcześniej dziennikarz w Radiu Zet i TVP.  Laureat drugiego miejsca w konkursie PROTONY na najlepszego rzecznika prasowego 2009 roku.Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów menedżerskich Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.

Tomasz Kowalski

_MG_6968

Uczestniczył w pracach przy dużych projektach, między innymi: PL2012, Grupa PKP, Xcity Investment. Odpowiadał między innymi za budowę pozytywnego zaangażowania wokół EURO 2012, nowego wizerunku Grupy PKP i kreowanie od podstaw identyfikacji zupełnie nowego podmiotu – Xcity Investment. Tomasz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Szczecińskiego (politologia). Tomasz odpowiada za komunikację on-line i projekty PR-owe.

Agnieszka Płochocka

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej pracy zawodowej zawsze związana z mediami. Warsztat dziennikarski zdobywała na praktykach w Tygodniku Przegląd. Pracowała w agencjach reklamowych i programistycznych. Brała udział przy tworzeniu kompleksowych kampanii reklamowych oraz kreowaniu wizerunków polskich firm z branż m.in: gastronomicznej, turystycznej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej. Pracowała przy projektach unijnych w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej. Agnieszka jest odpowiedzialna za komunikację on-line.

Magdalena Czupryńska

Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskiem. Wcześniej zajmowała się komunikacją i marketingiem w takich firmach jak PKP Intercity czy PKP S.A.  Realizowała projekty m.in dla Grupy Żywiec, NASK czy Ministerstwa Infrastruktury. Magda specjalizuje w projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych, projektów wydawniczych i komunikacji promocyjnej.

Rafał Skowroński

Profesjonalny grafik i płodny artysta. Absolwent Studia Sztuki w Warszawie. Twórca grafik reklamowych, wydawnictw, systemów identyfikacji wizualnej i marek dla takich firm jak: Makro Cash, Factory, WKD, PKP, Real.