Share Button

35513_394010093974891_164768686899034_1112070_1005964320_n

Obecność firmy w mediach i jej dobre, partnerskie relacje z przedstawicielami środków masowego przekazu należą często do najtrudniejszych zadań PRowca. Dotyczy to zarówno debiutujących przedsiębiorstw czy projektów, jak i tych o ugruntowanej pozycji rynkowej.

Zastanów się nad tym, jak chcesz być postrzeganym. Dlaczego działania Twojej firmy mogą być interesujące dla innych. Stwórz plan tych działań. Tylko systematyczna praca ma szansę przynieść efekty, na które liczysz.

Pracujemy zarówno nad całym obszarem media relations firm i instytucji, prowadząc ich biura prasowe, jak i działaniami związanymi z konkretnym projektem. Działamy zarówno na gruncie ogólnopolskim jak i lokalnym, z mediami ogólnymi i wyspecjalizowanymi (branżowymi). Organizujemy konferencje prasowe i wydarzenia specjalne.

Nasz zakres działań to między innymi:

  • prowadzenie biura prasowego
  • konferencje i briefingi prasowe
  • wysyłka komunikatów prasowych do mediów
  • spotkania studialne: stacjonarne i wyjazdowe
  • wydarzenia specjalne z udziałem dziennikarzy
  • prowadzenie stron internetowych i profili społecznościowych w obszarze mediów
  • wprowadzanie informacji na fora internetowe
  • monitoring mediów i Internetu