Share Button

Na tej stronie poznasz najnowsze informacje prasowe naszych klientów:

15.02.2017 TH REAL ESTATE i NEINVER UZYSKAŁY FINANSOWANIE W WYSOKOŚCI 344 mln EUR DLA PIĘCIU CENTRÓW OUTLETOWYCH W EUROPIE, W TYM FACTORY POZNAŃ W POLSCE

Firmy TH Real Estate oraz NEINVER pozyskały finansowanie w kwocie 344 mln EUR w imieniu zarządzanego przez NEINVER i TIAA (notowanej na liście Fortune 100 grupy świadczącą kompleksowe usługi finansowe) podmiotu joint venture, który jest reprezentowany przez TH Real Estate.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1  JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjęcie 3

 

10.02.2017 ADRIAN WINCENTY ZAWADZKI WZMOCNIŁ ZESPÓŁ NEINVER Polska

Adrian Wincenty Zawadzki, przez ostatnie 10 lat związany z Metro Properties, objął stanowisko Marketing Managera w NEINVER Polska.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 

 

 

19.10.2016 FACTORY KRAKÓW ŚWIĘTUJE 5. URODZINY 

Mija 5 lat odkąd na zakupowej mapie Krakowa pojawiło się Factory – pierwsze i jedyne centrum outlet w Małopolsce. Krakowskie FACTORY to jedno z najpopularniejszych i największych centrów wyprzedażowych w Polsce – ponad 120 sklepów na 22 tys. metrów kw. powierzchni handlowej.

 

Outlety w całym kraju notują rocznie ok. 22 mln wizyt – to miernik, wynikający z analizy rynku. Z tego centra Factory w ubiegłym roku odwiedziło ponad 13 mln klientów w czterech miastach: Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjęcie 3

 

 

17.10.2016 NEINVER WZMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ I POZOSTAJE LIDEREM W ZAKRESIE CERTYFIKATÓW ŚRODOWISKOWYCH

NEINVER umocnił pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju na europejskim rynku nieruchomości komercyjnych. Firma uzyskała certyfikację ISO 50001 dla całego swojego portfolio obiektów handlowych.

 

W ubiegłym roku NEINVER ograniczył zużycie energii o 7,1%, równocześnie zmniejszając emisję gazów cieplarnianych aż o 36,3%, częściowo dzięki zwiększonemu wyraźnie udziałowi „zielonej” energii (którą kupuje już 90,5% zarządzanych przez firmę centrów).

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie

 

 

03.10.2016 WYSTARTOWAŁA JESIENNA KAMPANIA PROMUJĄCA CENTRA OUTLET FACTORY

Wystartowała jesienna kampania promująca Centra Outlet FactoryTo kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl ludzi, spędzających czas w przestrzeni miejskiej, będących oddanym swoim codziennym zajęciom.

 

Fotografie autorstwa znanego duetu – Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika – zostały stworzone jako „stop-klatki” z życia. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjęcie 3 JPG: Zdjęcie 4 JPG: Zdjęcie 5 JPG: Zdjęcie 6 JPG: Zdjęcie 7 JPG: Zdjęcie 8

 

 

20.09.2016 NEINVER: METROPOLITAN OUTLET W BYDGOSZCZY Z POZWOLENIEM NA BUDOWĘ

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy otrzymał pozwolenie na budowę. Carrefour Polska, inwestor projektu, rozpocznie wkrótce kompleksowe prace przy przebudowie i modernizacji obiektu. Pierwsze centrum outlet w regionie powstanie przy Alejach Jana Pawła II – jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Realizacja projektu odbywa się zgodnie z harmonogramem.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie

 

 

16.09.2016 PRZETARG NA NOWE POCIĄGI DLA ŁKA ROZSTRZYGNIĘTY

Łódzka Kolej Aglomeracyjna rozstrzygnęła przetarg na „Dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usług ich utrzymania w ramach projektu „Budowa Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Etap II”. Do postępowania przystąpili producenci: Stadler Polska Sp. z o.o., Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA oraz Newag Spółka Akcyjna. Najkorzystniejsza okazała się oferta firmy Stadler Polska.

DOC: Informacja prasowa

 

 

15.09.2016 NEINVER WKRACZA NA RYNEK CZESKI

NEINVER nawiązał współpracę z The Prague Outlet, której efektem będzie stworzenie Prague The Style Outlets – pierwszego w Czechach centrum outlet, oferującego marki z segmentu premium. NEINVER będzie odpowiedzialny za komercjalizację i codzienne zarządzanie obiektem, który jest właśnie w trakcie budowy.

Tym samym NEINVER rozszerza swoją działalność, wchodząc na ósmy już rynek w Europie.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie

 

06.09.2016 NEINVER ZARZĄDCĄ METROPOLITAN OUTLET W BYDGOSZCZY

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Na 17 000 m² powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z hipermarketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko – pomorskim i wyjątkowym w skali całego kraju.

Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

DOC: Informacja prasowa  JPG: Zdjęcie

 

31.08.2016 NOWY ROZKŁAD JAZDY – WIĘCEJ POCIĄGÓW ŁÓDZKIEJ KOLEI AGLOMERACYJNEJ

Wraz z wprowadzeniem wrześniowego rozkładu jazdy rozbudowana zostaje oferta pociągów ŁKA kursujących po województwie łódzkim oraz do Warszawy. Pociągów przybywa między innymi na trasach do Łowicza, Sieradza, Kutna i na terenie Łodzi. Do stolicy pojedzie dwukrotnie więcej pociągów. Najbliższy weekend to również szereg zaproszeń na wydarzenia, w które zaangażowany jest przewoźnik.

DOC: Informacja prasowa  JPG: Zdjęcie

 

05.07.2016 WEEKENDOWE POŁĄCZENIA ŁKA NA TRASIE ŁÓDŹ WIDZEW- ZGIERZ

Od 9 lipca Łódzka Kolej Aglomeracyjna uruchomi w weekendy oraz święta połączenia na trasie Łódź Widzew- Zgierz.

DOC: Informacja prasowa   JPG: Zdjęcie 1   JPG: Zdjęcie 2
 

06.06.2016 Z ŁODZI FABRYCZNEJ ODJEDZIE KAŻDY POCIĄG

PKP Polskie Linie Kolejowe wypracowały wspólnie z przewoźnikami kolejowymi: PKP Intercity, Przewozy Regionalne i Łódzką Koleją Aglomeracyjną docelowy model ruchu pociągów na nowym dworcu Łódź Fabryczna i w tunelu średnicowym Łodzi. Na nowym dworcu kursować będzie 109 pociągów w ciągu doby w tym: 28 pociągów ŁKA, 35 pociągów PKP Intercity, 46 pociągów Przewozy Regionalne.

DOC: Informacja prasowa

 

03.06.2016 PREMIERA NAJNOWSZYCH POCIĄGÓW WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa wprowadza do eksploatacji sześć nowoczesnych elektrycznych zespołów trakcyjnych dla mieszkańców Mazowsza. Ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy WKD modernizuje też przystanki, wprowadza system dynamicznej informacji dla pasażerów, instaluje kamery monitoringu oraz remontuje najbardziej obciążony odcinek popularnej kolejki. Pociągi WKD jeżdżą pod nowym napięciem w sieci trakcyjnej: 3000 V prądu stałego.

DOC: Informacja prasowa   JPG: Zdjęcie 1  JPG: Zdjęcie 2

 

16.05.2016 NOWE MARKI I WIĘCEJ KLIENTÓW W CENTRACH FACTORY ZARZĄDZANYCH PRZEZ NEINVER

Nowe marki modowe, obuwnicze i kosmetyczne dołączyły do grona najemców centrów FACTORY w całej Polsce. Kolejne otworzą swoje outletowe butiki jeszcze tej wiosny. FACTORY zanotowało kolejne wzrosty sprzedaży i odwiedzalności w pierwszym kwartale tego roku, a w czterech polskich miastach ruszyło z projektem FACTORY Fashion Capsule.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

05.05.2016  PROJEKT FACTORY FASHION CAPSULE ZMIENIA OBLICZE CENTRÓW OUTLETOWYCH W POLSCE

7 maja rusza nowy projekt sieci centrów outletowych FACTORY. W majowe weekendy FACTORY FASHION CAPSULE odwiedzi największe polskie miasta, aby pokazać praktyczne podejście do mody. W planie wydarzenia są m.in. warsztaty ze stylistami pokazujące, jak z 30 elementów stworzyć nawet 100 stylizacji na każdą okazję. Dzięki temu oszczędzimy mnóstwo czasu, który poświęcamy na codzienne wybranie odpowiedniego stroju.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjęcie 3

 

25.04.2016 NEINVER WZMACNIA POZYCJĘ NA RYNKU EUROPEJSKIM DZIĘKI DRUGIEMU CENTRUM OUTLET W NIEMCZECH

NEINVER i ITG Immobilien Treuhand GmbH rozpoczęły długotrwałą współpracę w zakresie zarządzania centrum Fashion Outlet Halle Leipzig. Firmy zawarły umowę o długoterminowej współpracy.

NEINVER będzie wyłącznym operatorem obiektu,  odpowiedzialnym za zarządzanie, wynajem powierzchni handlowej oraz działania marketingowe centrum wyprzedażowego w Lipsku, pierwszego tego rodzaju obiektu w środkowo- wschodniej części Niemiec.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

05.04.2016 RUSZA PROGRAM MOTYWACYJNY DLA NAJEMCÓW FACTORY

NEINVER uruchamia specjalny program motywacyjny dla najemców centrów outlet FACTORY w całej Polsce. Pierwszy etap FACTORY Challenge rusza już w kwietniu. Najlepsi zdobędą nagrody – karty podarunkowe na zakupy.

DOC: Informacja prasowa JPG: Zdjęcie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

 

10.03.2016 ZNAK JAKOŚCI MALTA – RUSZA PROGRAM DLA NAJEMCÓW GALERII MALTA

Znak Jakości Malta to hasło przewodnie nowego programu dla najemców i współpracowników Galerii Malta – Malta Quality Awards. Najpopularniejsze centrum handlowe mieszkańców Poznania będzie premiować tych partnerów biznesowych, których praca buduje wysoką jakość Galerii Malta wśród klientów i współpracowników.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

09.03.2016 NEINVER: 44,2 MLN ODWIEDZIN W 2015 r., 6% WIĘCEJ NIŻ W 2014 r.

NEINVER – hiszpańska firma, specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu, drugi największy w Europie operator centrów outlet – zakończyła 2015 rok z bardzo dobrymi wynikami w zakresie odwiedzalności i sprzedaży. NEINVER zarządza centrami wyprzedażowymi na 6 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Łączna wartość sprzedaży w centrach funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY przekroczyła 1,056 mld EUR, co stanowi 10% wzrost względem roku 2014. Odwiedzalność osiągnęła poziom 44,25 mln, szybując do góry o 6%.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

23.02.2016 FACTORY URSUS – CO DWIE DROGI TO NIE JEDNA

Czas to pieniądz. Każdy, kto oszczędza czas dojazdu na zakupy, oszczędza również pieniądze. FACTORY Ursus – największe centrum outletowe w aglomeracji warszawskiej – stało się, dzięki ostatnim inwestycjom drogowym i kolejowym,  najlepiej skomunikowanym centrum mody w Warszawie.

DOC: Factory Ursus  TXT: Factory Ursus   JPG: Mapa połączeń JPG: Factory Ursus

 

22.02.2016 NOWA COUNTRY HEAD W NEINVER POLSKA

Bożena Gierszewska – Mroziewicz objęła stanowisko Country Head NEINVER w Polsce. Do jej zadań należeć będzie zarządzanie bieżącymi działaniami polskiego oddziału firmy.

DOC: Informacja prasowa DOC EN Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 

 

08.02.2016 ROSNĄCE WYNIKI CENTRÓW OUTLET FACTORY W 2015 R.

Największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce – FACTORY – wypracowała w 2015 roku wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach.  Dynamika sprzedaży we wszystkich centrach FACTORY wyniosła 11%. Odwiedzalność wzrosła o 15%.  Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 15,4 mln klientów. To o 2,4 mln więcej niż we wcześniejszym roku.  W ciągu ostatnich trzech lat centra FACTORY zwiększyły liczbę klientów o ponad 40%.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

04.02.2016 FACTORY WROCŁAW: PIERWSZY OUTLET NEW BALANCE NA DOLNYM ŚLĄSKU

New Balance w FACTORY Wrocław – popularna amerykańska marka sportowa otwiera swój pierwszy salon outlet na Dolnym Śląsku. Oferta sklepu dostępna będzie w cenach obniżonych stale od 30% do 70%.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

20.01.2016 RUSZAJĄ ZIMOWE WYPRZEDAŻE W FACTORY WROCŁAW

W największym dolnośląskim centrum outlet FACTORY WROCŁAW ruszają wyprzedaże zimowych ubrań, sprzętu i akcesoriów. W ostatni weekend przed feriami zimowymi (23-24 stycznia 2016) na Dolnym Śląsku, FACTORY Wrocław organizuje weekend rabatów. Dobre marki dostępne będą w wyjątkowo niskich cenach.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

 

13.01.2016 FACTORY KRAKÓW BAWI NARCIARZY NA KOTELNICY

FACTORY Kraków zaprasza do wspólnej zabawy w Kompleksie Narciarskim Kotelnica w Białce Tatrzańskiej. W pierwszy dzień małopolskich ferii na narciarzy czekają konkursy z nagrodami, warsztaty z instruktorami i ciepła herbata. W tym samym czasie w FACTORY Kraków ruszy specjalny weekend z rabatami w sklepach sportowych.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

08.01.2016 FACTORY URSUS PO ROZBUDOWIE: 50% KLIENTÓW WIĘCEJ I 40% WZROST SPRZEDAŻY

warszawskie FACTORY Ursus po rozbudowie odwiedza o połowę więcej klientów niż w latach poprzednich. O 40 procent wzrosła sprzedaż w salonach znajdujących się w centrum. FACTORY Ursus to obecnie największe centrum outlet w stolicy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  

 

07.01.2016 FACTORY WSPIERA WIELKĄ ORKIESTRĘ ŚWIĄTECZNĄ POMOCY

Kuba i Gracjan z telewizyjnego show „Mali Giganci” wystąpią w FACTORY Wrocław podczas najbliższego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. FACTORY Poznań dołączyło do grona sponsorów najbliższego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Poznaniu. Największe centrum Wielkopolski będzie także kręcić razem z  WOŚP… na rowerze!  Oprócz tego we wszystkich centrach będą kwestować wolontariusze Orkiestry. W ten sposób centra FACTORY w czterech miastach Polski chcą zmobilizować swoich klientów do wsparcia Orkiestry.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  

 

07.01.2016 FACTORY WROCŁAW GRA Z WOŚP

Kuba i Gracjan z telewizyjnego show „Mali Giganci” wystąpią w FACTORY Wrocław podczas najbliższego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ten sposób młodzi artyści chcą zmobilizować klientów FACTORY do wsparcia Orkiestry.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  

 

07.01.2016 FACTORY POZNAŃ KRĘCI Z WOŚP

FACTORY Poznań dołączyło do grona sponsorów najbliższego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Poznaniu. Największe centrum Wielkopolski będzie także kręcić razem z  WOŚP… na rowerze!  W ten sposób centrum FACTORY Poznań chce zmobilizować klientów FACTORY i poznaniaków do wsparcia Orkiestry.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 

 

22.12.2015 ZIMOWA ROZPRZEDAŻ W WARSZAWSKICH FACTORY ANNOPOL I FACTORY URSUS

Zaraz po świętach Bożego Narodzenia, 27 grudnia, w warszawskich centrach FACTORY Annopol oraz FACTORY Ursus rusza wielka zimowa rozprzedaż. Markowa odzież w ponad 200 salonach wyprzedażowych będzie przeceniona nawet o 80%. Ceny outletowe, na co dzień dużo niższe od standardowych, będą jeszcze bardziej atrakcyjne.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

08.12.2015 TRZY MLN KLIENTÓW WIĘCEJ W CENTRACH FACTORY PO III KWARTAŁACH 2015

Po trzech kwartałach 2015 roku wszystkie centra outlet FACTORY, zarządzane przez NEINVER, wypracowały wyższe wyniki sprzedaży i odwiedzalności w porównaniu do ubiegłego roku.  Od stycznia do początku października zakupy w centrach FACTORY zrobiło 12,4 mln klientów. To o 3 mln więcej niż w roku ubiegłym. Wzrost sprzedaży w tej największej sieci centrów wyprzedażowych w Polsce, w tym samym czasie wyniósł 20%.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4 

 

03.12.2015 FABRYKA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA W FACTORY URSUS

FACTORY Ursus przygotowało w mikołajkowy weekend (5-6 grudnia) moc atrakcji dla rodzin szukających prezentów. W Fabryce Świętego Mikołaja oprócz gospodarza z Laponii na gości największego centrum outletowego w stolicy czekać będą: konkursy, warsztaty i zabawy dla najmłodszych.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

03.12.2015 FACTORY WPROWADZA KARTY PODARUNKOWE

Centra outlet FACTORY Annopol w Warszawie oraz FACTORY Kraków wprowadziły do swojej oferty karty podarunkowe. To pierwsze outlety w Polsce, które dały swoim klientom możliwość zakupu bonu prezentowego do wszystkich sklepów znajdujących się w centrum. W przyszłym roku karty podarunkowe będą obecne też w pozostałych centrach marki FACTORY, zarządzanych przez NEINVER.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja prasowa  JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 PDF: Zdjecie 1 PDF: Zdjęcie 2

 

01.12.2015 NEINVER i PKP FINALIZUJĄ SPRZEDAŻ UDZIAŁÓW GALERII KATOWICKIEJ. FUNDUSZ ZARZĄDZANY PRZEZ MEYER BERGMAN ZOSTAJE JEDYNYM WŁAŚCICIELEM.

NEINVER i PKP S.A. sfinalizowały transakcję sprzedaży wszystkich swoich udziałów w spółce Galeria Katowicka. Jedynym właścicielem zlokalizowanego w ścisłym centrum Katowic centrum handlowego został fundusz inwestycyjny zarządzany przez Meyer Bergman. Zarządzaniem obiektem zajmie się firma Apsys Polska.

DOC PL: Informacja prasowa DOC EN: Informacja prasowa TXT PLInformacja Prasowa TXT ENInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

01.12.2015 FACTORY WPROWADZA KARTY PODARUNKOWE

Centra outlet FACTORY Annopol w Warszawie oraz FACTORY Kraków wprowadziły do swojej oferty karty podarunkowe. To pierwsze outlety w Polsce, które dały swoim klientom możliwość zakupu bonu prezentowego do wszystkich sklepów znajdujących się w centrum. W przyszłym roku karty podarunkowe będą obecne też w pozostałych centrach marki FACTORY, zarządzanych przez NEINVER.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

27.11.2015 CZARNY PIĄTEK W FACTORY WROCŁAW

Black Friday (Czarny Piątek) – tradycja amerykańskich wyprzedaży – zawitał także w największym centrum outletowym Dolnego Śląska – FACTORY Wrocław.  W piątek 27 listopada ponad 50 salonów zaproponuje specjalne ceny i rabaty od już obniżonych cen outletowych, które znamy z FACTORY na co dzień. Black Friday potrwa w FACTORY aż do niedzieli 29.11. Black Friday to popularny dzień za oceanem,  gdzie w pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia najlepsze sieci handlowe organizują specjalną wyprzedaż.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

16.11.2015 NEINVER: NOWA INTERNATIONAL LEASING DIRECTOR

Agnieszka Baczyńska objęła stanowisko International Leasing Director w NEINVER Polska. Do jej zadań należeć będzie zarządzanie komercjalizacją centrów z portolio NEINVER na polskim rynku.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1

 

12.11.2015 WYJĄTKOWY POKÓJ DLA WYJĄTKOWYCH GOŚCI W FACTORY URSUS

Pokój dla rodzica z dzieckiem może być inny niż te, które znamy. Projektanci w zmodernizowanym centrum outletowym FACTORY Ursus postawili sobie za cel, żeby nowe pomieszczenie było dodatkowo estetyczne i wygodne. Pokój rodzinny służy tu nie tylko do przewijania malucha. Można tu odpocząć, uśpić bądź nakarmić dziecko. Centra FACTORY odwiedza w ciągu roku blisko 13 milionów klientów. Wśród nich jest ok. 2 mln rodziców z dziećmi.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

09.11.2015 TRZYDZIEŚCI TYSIĘCY OKAZJI NA OKAZJĘ W FACTORY ANNOPOL

Klienci FACTORY Annopol mogą korzystać w listopadzie z dostępu do atrakcyjnych rabatów w ponad 60 salonach prestiżowych marek. FACTORY Annopol jest jednym z pięciu centrów wyprzedażowych FACTORY w Polsce, które za pośrednictwem 30 tys. książeczek rabatowych umożliwi tańsze zakupy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

05.11.2015 TRZYDZIEŚCI TYSIĘCY OKAZJI NA OKAZJĘ W FACTORY URSUS

Klienci FACTORY Ursus w Warszawie mogą korzystać w listopadzie z dostępu do atrakcyjnych rabatów w ponad 66 salonach prestiżowych marek. FACTORY Ursus jest jednym z pięciu centrów wyprzedażowych FACTORY w Polsce, które za pośrednictwem 30 tys. książeczek rabatowych umożliwi tańsze zakupy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

03.11.2015 JAK ZE SMARTPHONEM ZAOSZCZĘDZIĆ W FACTORY WROCŁAW

Użytkownicy popularnej mobilnej aplikacji smarthoppingowej  Qpony mogą korzystać w listopadzie z dostępu do atrakcyjnych rabatów ponad 60 salonów prestiżowych marek w centrum outletowym FACTORY Wrocław.  FACTORY Wrocław jest jednym z pięciu centrów wyprzedażowych FACTORY w Polsce, które za pośrednictwem książeczek rabatowych, aplikacji i strony internetowej Qpony.pl umożliwia tańsze zakupy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  

 

26.10.2015 NOWE MARKI W CENTRACH FACTORY W IV KWARTALE 2015

Do końca 2015 roku w centrach outletowych FACTORY w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, premierę będzie miało kilka interesujących marek. Dominują w nich brandy modowe i obuwnicze. Wśród nich są salony, których nie było wcześniej w centrach FACTORY np: Skechers i pop-up store Solomon-Atomic.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4

 

22.10.2015 ZAKUPY PO MĘSKU W FACTORY KRAKÓW

Testosteron też musi się dobrze ubrać.  W najbliższą sobotę i niedzielę  (24-25 października) centrum outlet FACTORY Kraków zaprasza wszystkich facetów, chłopców i mężczyzn na Męski Weekend.  Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale o procentach i owszem. Zakupy w tych dniach w FACTORY mogą być tańsze nawet o 80% w porównaniu do zakupów w zwykłym centrum handlowym. Męskich kształtów nabierze też wnętrze największego małopolskiego outletu.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

21.10.2015 ZAKUPY PO MĘSKU W FACTORY WROCŁAW

Testosteron też musi się dobrze ubrać.  W najbliższą sobotę i niedzielę  (24-25 października) centrum outletowe FACTORY Kraków zaprasza wszystkich facetów, chłopców i mężczyzn na Męski Weekend.  Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale o procentach i owszem. Zakupy w tych dniach w FACTORY mogą być tańsze nawet o 80% w porównaniu do zakupów w zwykłym centrum handlowym. Męskich kształtów nabierze też wnętrze największego dolnośląskiego outletu.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4

 

20.10.2015 NEINVER OGRANICZA ZUŻYCIE ENERGII W SWOICH OBIEKTACH O NIEMAL 9%

NEINVER ograniczył zużycie energii w zarządzanych centrach handlowych w 2014 r. o 8,9% względem roku 2013. Hiszpańska firma, specjalizująca się w budowaniu i zarządzaniu nieruchomościami handlowymi, będąca drugim największym w Europie operatorem centrów outlet, podsumowuje efektywność zastosowanych rozwiązań służących ochronie środowiska

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1

 

13.10.2015 POZNANIACY ODDALI BLISKO 5 000 KG UŻYWANYCH UBRAŃ PODCZAS STYLOWEGO RECYKLINGU

Poznaniacy oddali blisko 5 000 kg używanych ubrań podczas Stylowego Recyklingu w FACTORY Poznań. To ponad tonę więcej niż w zeszłym roku! Akcja odbyła się w sobotę, 10 października. Tego dnia poznaniacy i mieszkańcy Wielkopolski mieli szansę na odświeżenie garderoby i jednocześnie pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum outlet FACTORY Poznań.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

09.10.2015 FACTORY POZNAŃ POMOŻE PCK I ZAPŁACI ZA UBRANIA Z NASZYCH SZAF

To jedna z niewielu okazji na pozbycie się niepotrzebnych ubrań z własnej szafy i zamiany ich na pieniądze na zakupy. W sobotę 10 października, w ramach trzeciej edycji akcji Stylowy Recykling, mieszkańcy Poznania i Wielkopolski będą mieli szansę na odświeżenie garderoby i pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum outlet FACTORY Poznań. Do dzisiaj w Stylowym Recyklingu w całej Polsce wzięło udział już ponad 14 tysięcy osób.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa

 

05.10.2015 KRAKOWIANIE ODDALI PCK PRAWIE 10 TON UŻYWANEJ ODZIEŻY

Krakowianie oddali blisko 10 000 kg używanych ubrań podczas Stylowego Recyklingu w FACTORY i Futura Park Kraków. To ponad dwa razy więcej niż w zeszłym roku! Akcja trwała od 2 do 4 października. W tych dniach krakowianie i mieszkańcy Małopolski mieli szansę na odświeżenie garderoby i jednocześnie pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum outlet FACTORY i Futura Park Kraków.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa

 

30.09.2015 FACTORY KRAKÓW POMOŻE PCK I ZAPŁACI ZA UBRANIA Z NASZYCH SZAF

To jedna z niewielu okazji na pozbycie się niepotrzebnych ubrań z własnej szafy i zamiany ich na pieniądze na nowe zakupy. W weekend od 2 października (piątek) do 4 października (niedziela), w ramach trzeciej edycji akcji Stylowy Recykling krakowianie i mieszkańcy Małopolski, będą mieli szansę na odświeżenie garderoby i pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum outlet FACTORY i Futura Park Kraków. W zeszłym roku w całej Polsce w Stylowym Recyklingu wzięło udział ponad 13 tysięcy osób.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4 JPG: Zdjecie 5 JPG: Zdjecie 6

 

29.09.2015 WROCŁAWIANIE ODDALI PCK 10 TON UŻYWANEJ ODZIEŻY

 Wrocławianie oddali blisko 10 000 kg używanych ubrań podczas Stylowego Recyklingu w FACTORY Outlet Wrocław. To trzy tony więcej niż w zeszłym roku. Akcja miała miejsce w weekend od 26 do 27 września. W tych dniach Wrocławianie i mieszkańcy Dolnego Śląska mieli szansę na odświeżenie garderoby i jednocześnie pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum FACTORY Outlet Wrocław.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 

 

23.09.2015 FACTORY WROCŁAW POMOŻE PCK I ZAPŁACI ZA UBRANIA Z NASZYCH SZAF

To jedna z niewielu okazji na pozbycie się niepotrzebnych ubrań z własnej szafy i zamiany ich na pieniądze na nowe zakupy. W weekend od 26 do 27 września, w ramach trzeciej edycji akcji Stylowy Recykling, wrocławianie i mieszkańcy Dolnego Śląska będą mieli szansę na odświeżenie garderoby i pomoc Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi. Organizatorem akcji jest centrum outlet FACTORY Wrocław. W zeszłym roku w całej Polsce w Stylowym Recyklingu wzięło udział ponad 13 tysięcy osób.   

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  

 

22.09.2015 CENTRA FACTORY ZAPŁACĄ ZA UBRANIA Z NASZYCH SZAF

Czy można pozbyć się wygodnie zbędnych ubrań, dostać pieniądze na zakupy i pomóc potrzebującym za jednym razem. Można! Od 25 września startuje trzecia edycja akcji Stylowy Recykling. Dzięki niej mieszkańcy trzech polskich miast: Wrocławia, Krakowa i Poznania mają szanse na odświeżenie swojej garderoby i udzielenie pomocy PCK jednocześnie. W zeszłym roku 13 tysięcy osób pozbyło się w ten sposób 27 ton ubrań. Organizatorem akcji są centra outlet FACTORY.  

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3

 

16.09.2015 FACTORY Ursus: największe warszawskie centrum outlet już otwarte 

FACTORY Ursus po rozbudowie zostało dzisiaj otwarte dla klientów. Centrum outlet, należące do Grupy Neinver, zyskało nowe przestrzenie handlowe, parking podziemny, atrakcyjny zestaw marek i wysokie eko-standardy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4 JPG: Zdjecie 5

 

14.09.2015 FACTORY Ursus – otwarcie 16 września i konkurs z nagrodami  wartości 56 000 zł

FACTORY Ursus przyjmie pierwszych klientów po zakończonej rozbudowie już
16 września tego roku. Tego dnia, od godziny otwarcia (10.00 rano) będzie największym centrum outletowym w aglomeracji warszawskiej. Dla wszystkich klientów w pierwszych tygodniach, centrum FACTORY Ursus przygotowało cenny konkurs z pulą 160 nagród, wśród nich m.in. konsole do gier, czytniki e-booków tablety i karty podarunkowe na kolejne zakupy.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjęcie 3

 

11.09.2015 Weekend specjalnych cen na buty i akcesoria w FACTORY Annopol

W drugi weekend września (12-13.09) w centrum outletowym FACTORY Annopol odbędzie się wyjątkowa akcja: „Zniżki na dodatek!”. W czasie tego weekendu wszystkie rodzaje obuwia i akcesoriów będą w przecenionych jeszcze niższych cenach.  Będzie to rzadka okazja do zakupów butów i dodatkowych w cenach nawet o 80 procent niższych od tych, które znamy z tradycyjnych sieci handlowych.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjęcie 3

 

10.09.2015 Weekend specjalnych cen na buty i akcesoria w FACTORY Kraków

W drugi weekend września (12-13.09) w centrum outletowym FACTORY Kraków odbędzie się wyjątkowa akcja: „Zniżki na dodatek!”. Wszystkie produkty w centrum FACTORY są tańsze o 30-70 procent w porównaniu do tradycyjnej sieci handlowej. W czasie tego weekendu wszystkie rodzaje obuwia i akcesoriów będą w przecenionych jeszcze niższych cenach.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1

 

09.09.2015 Weekend specjalnych cen na buty i akcesoria w FACTORY Wrocław

W drugi weekend września (12-13.09) w centrum outletowym FACTORY Wrocław odbędzie się wyjątkowa akcja: „Zniżki na dodatek!”. Wszystkie produkty w centrum FACTORY są tańsze o 30-70 procent w porównaniu do tradycyjnej sieci handlowej. W czasie weekendu wszystkie rodzaje obuwia i akcesoriów będą w dodatkowo przecenionych cenach. Na klientów centrum czeka także 500 kuponów zakupowych.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

08.09.2015 Tysiące osób chwytało okazje w balonach FACTORY Kraków

Ponad dwa tysiące osób bawiło się w sobotę 5 września w strefie FACTORY w parku Jordana w Krakowie. W specjalnie na ten dzień utworzonej strefie FACTORY, na mieszkańców Krakowa czekało aż 1 500 kolorowych balonów wypełnionych nagrodami.  Imprezę uzupełniała niepowtarzalna atmosfera i świetna pogoda.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4 JPG: Zdjecie 5 JPG: Zdjecie 6

 

01.09.2015 Tysiące osób chwytało okazje w balonach FACTORY 

Ponad 3 tysiące osób bawiło się w sobotę 29 sierpnia w strefie FACTORY na Placu Defilad w Warszawie. W specjalnie na ten dzień utworzonej strefie FACTORY, na mieszkańców Warszawy czekało aż 1 500 kolorowych balonów wypełnionych nagrodami.  Imprezę uzupełniała niepowtarzalna atmosfera i świetna pogoda. W czwartym kwartale tego roku, odbędzie się kolejna seria imprez FACTORY – Stylowy Recykling!

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2  JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjęcie 4 JPG: Zdjecie 5

 

26.08.2015 #Chwytajokazję – łap balony i bony FACTORY w centrum Krakowa

W Parku Jordana, w samym centrum Krakowa, 5 września (sobota) o godzinie 12.00 odbędzie się wyjątkowe wydarzenie. Na krakowian będzie czekać 1 500 kolorowych balonów wypełnionych powietrzem i nagrodami.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa

 

25.08.2015 FACTORY Ursus: Największy outlet w Warszawie otwarty 16 września br. 

Centrum outlet FACTORY Ursus przyjmie pierwszych klientów po zakończonej rozbudowie już 16 września br. Na klientów czekać będzie ponad 100 sklepów popularnych marek polskich i międzynarodowych, 850 miejsc parkingowych i atrakcyjne rabaty.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

24.08.2015 #ChwytajOkazje – łap balony i vouchery zakupowe w centrum Warszawy

W centrum Warszawy, pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Marszałkowskiej 29 sierpnia (sobota) o godzinie 12.00 odbędzie się wyjątkowe wydarzenie. Na mieszkańców Warszawy będzie czekać 1 500 kolorowych balonów wypełnionych nie tylko powietrzem.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1

 

30.07.2015 Sprzedaż w FACTORY wyższa o 16% w 2015 roku

Systematycznie rośnie popularność centrów outletowych FACTORY. Wartość sprzedaży w ostatnich 6 miesiącach 2015 roku w pięciu centrach w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Poznaniu wzrosła w porównaniu do analogicznego półrocza 2014 o 16%. Wyższa była także odwiedzalność. Od stycznia do czerwca 2015 roku – zakupy w centrach FACTORY zrobiło o 0,5 mln klientów więcej niż w 2014 roku.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 

 

22.07.2015 Diamenty w outletowych cenach w FACTORY Warszawa Ursus

Już 22 lipca (w środę) marka W.Kruk otworzy swój salon jubilerski w FACTORY Ursus. Będzie to pierwszy salon W.Kruka w FACTORY w Polsce. Sklep będzie działał na powierzchni sprzedażowej 50 m2.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie

 

20.07.2015 Eko innowacje w FACTORY Ursus zaoszczędzą 250 MWh energii

FACTORY Ursus wprowadzi w rozbudowanym centrum outletowym wiele rozwiązań służących ochronie środowiska. Wśród nich są takie jak: regulacja sztucznego oświetlenia zależna od ilości światła słonecznego, czy rekuperacja energii cieplnej. Wszystkie zastosowane technologie zaoszczędzą w ciągu pięciu lat do ok. 250 MWh energii. Rozbudowane centrum zacznie działać pod koniec III kwartału tego roku.

DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2 JPG: Zdjecie 3 JPG: Zdjecie 4

 

07.07.2015 FACTORY Ursus. Nowe marki w największym centrum outlet w Warszawie

Digel, Vero Moda, Mustang, Geox, Smyk, Elbrus, Empik, Rossmann i Sfinks – to nowe marki, które już jesienią przyjmą pierwszych klientów w nowym FACTORY Ursus. Rozbudowa pierwszego centrum outlet w Polsce zakończy się jesienią tego roku.

 DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

02.07.2015  TH Real Estate kupuje od NEINVER udziały w dwóch centrach outlet i parku handlowym w Polsce 

TH Real Estate zakończyła proces objęcia 50% udziałów w centrach Factory Annopol w Warszawie oraz Factory Kraków i Futura Parku w Krakowie.Zgodnie z zapowiedziami z początku tego roku, zakup udziałów od Grupy NEINVER stanowi element strategicznej współpracy joint venture pomiędzy firmami, zmierzającej do stworzenia największej platformy outlet w Europie. We wspólnych działaniach obu liczących się graczy rynku nieruchomości handlowych, TH Real Estate pełni rolę doradcy inwestycyjnego, natomiast NEINVER zapewnia wyspecjalizowane usługi zarządzania obiektami.

 DOC: Informacja prasowa TXTInformacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjęcie 2

 

18.06.2015 Letnia Rozprzedaż w FACTORY do pięciu razy taniej  Już w najbliższy piątek 19 czerwca rusza Wielka Letnia Rozprzedaż w centrach outlet FACTORY.  To jedna z dwóch wielkich rozprzedaży  FACTORY w roku. Ponad 250 marek, w pięciu centrach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, zaoferuje ceny jeszcze niższe od oferowanych w codziennej sprzedaży. To okazja do zakupu kolekcji modnych ubrań czy stylowych dodatków za jedynie 20% ceny w tradycyjnych centrach handlowych.

DOC: Informacja prasowa TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie 1 JPG: Zdjecie 2 

 

10.06.2015 Weekend Sportowy w centrach outletowych FACTORY Jak jednocześnie poprawić swoją kondycję fizyczną i zaoszczędzić na zakupach markowej odzieży i akcesoriów sportowych? Wystarczy w drugi weekend czerwca (12.06 – 14.06) odwiedzić największą sieć centrów outletowych FACTORY, która organizuje Weekend Sportowy. Goście pięciu centrów: w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu będą mogli w tych dniach: sprawdzić swoją kondycję,  skorzystać z wyjątkowych rabatów i przecen, sięgających do 90 procent w odniesieniu do cen w tradycyjnych sklepach na artykuły i odzież sportową.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie

 

23.04.2015 H&M w FACTORY Ursus do końca lipca Od 24 kwietnia do końca lipca w centrum oultetowym FACTORY Ursus działać będzie tymczasowy sklep marki H&M. Będzie to jeden z dwóch sklepów H&M tego typu w Europie i jedyny w polskim outlecie.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjecie1 JGP: Zdjęcie2 

 

15.04.2015 – H&M, Simple, By Insomnia, Lidia Kalita, nowe marki w FACTORY  W kwietniu tego roku, w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, otworzą nowe salony w centrach outletowych FACTORY cztery znane marki modowe, wśród nich: By Insomnia i H&M. W ostatnich dniach marca premierę pod szyldem FACTORY miały inne cenione brandy: Lidia Kalita i Simple.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

07.04.2015Rozbudowa FACTORY Ursus wkracza w kolejny etap  Po dziewięciu miesiącach od rozpoczęcia budowy, bryła nowej części FACTORY Ursus, która powstaje w sąsiedztwie dotychczasowego centrum, jest już gotowa. Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera NEINVER przebiega zgodnie z harmonogramem. Niektóre prace wyprzedziły nawet planowane terminy. Otwarcie nowego centrum planowane jest na IV kwartał tego roku.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

24.03.2015 – FACTORY inauguruje wiosenną kampanię: SZTUKA ZAKUPÓW FACTORY – największa sieć centrów outlet w Polsce rozpoczyna wielką wiosenną kampanię reklamową – Sztuka Zakupów. Tym samym rozpoczyna dyskusję o tym, jak kupować rozsądnie – dobre jakościowo rzeczy w atrakcyjnych cenach, dobrać strój idealny dla swojej sylwetki, czy unikać tłumów w czasie zakupów.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

23.03.2015 – 41 mln i wzrost liczby klientów w outletach zarządzanych przez NEINVER W roku 2014 ponad 41,48 mln klientów odwiedziło centra outlet, zarządzane przez Neinver w sześciu krajach europejskich – 5% więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż w zarządzanych przez NEINVER centrach outlet w Europie wzrosła o 10%, osiągając poziom 952,29 mln EUR

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa

 

02.03.2015 – Rekordowy styczeń w historii Galerii Malta Prawie 6 – procentowy  wzrost odwiedzalności i niemal 10 – procentowe  zwiększenie sprzedaży odnotowała Galeria Malta na początku tego roku. To najlepszy wynik zanotowany w styczniu w czasie sześcioletniej historii centrum. Pozycja galerii, mimo dynamicznego rozwoju rynku powierzchni handlowych w Poznaniu, jest silna. Należące do Grupy Neinver centrum powtórzyło bardzo dobre wyniki z zeszłego roku, utrzymując wysoki poziom obrotów i odwiedzin klientów.

PDF: Informacja prasowa  JPG: Zdjęcie

 

16.02.2015 Rosnące wyniki outletów FACTORY w 2014 roku Największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce – FACTORY- wypracowała w 2014 roku  rekordowe wyniki. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach FACTORY wyniósł  20%. Odwiedzalność wzrosła o 10%.  Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej. Rośnie również popularność FACTORY wśród marek zainteresowanych sprzedażą swoich kolekcji w outletach.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Zdjęcie  JPG: Zdjęcie 

 

12.02.2015 Modernizowany FACTORY Ursus skomercjalizowany w prawie 100% Neinver – zarządzca outletów FACTORY – podpisze do końca marca umowy na wynajem 100% powierzchni gruntownie zmodernizowanego centrum w warszawskiej dzielnicy Ursus

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

 06.02.2015 – Sportowy weekend w FACTORY Kraków Czas wymienić zbiegane buty? Dzieci potrzebują nowych ubrań na ferie zimowe? Pora zrealizować noworoczne postanowienia o zdrowszym trybie życia? Markowa i sportowa odzież, akcesoria i obuwie outdoorowe będą w najbliższy weekend od 6 do 8 lutego dostępne w wyjątkowych cenach w największym małopolskim outlecie – FACTORY. Klienci outletu w Modlniczce koło Krakowa mają szansę zaoszczędzić nawet kilkaset złotych na zakupach produktów sportowych.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

07.1.2015 – NEINVER i TIAA Henderson Real Estate partnerami strategicznymi NEINVER i TH Real Estate (reprezentująca TIAA-CREF) zawarły strategiczne partnerstwo w celu stworzenia wiodącej europejskiej platformy outlet. Umowa zawarta pomiędzy firmami oznacza współpracę dwóch dobrze znanych uczestników niszowego rynku centrów wyprzedażowych.

PDF: Informacja prasowa 

 

18.12.2014 – Kino dla maluchów w FACTORY Annopol Przed świętami Bożego Narodzenia centrum outletowe FACTORY Annopol przygotowało pomysłowe rozwiązanie dla rodziców z dziećmi. Większość najmłodszych nie przepada za zakupami świątecznymi. Dlatego rodzice będą mogli zająć swoje pociechy w specjalnym MiniKinie.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa

 

04.12.2014 – Mikołaje i prezenty w outletach FACTORY Grudzień w outletach FACTORY będzie obfitował w wiele mikołajowych świątecznych atrakcji. Piątek Pełen Okazji – czyli specjalne rabaty w większości sklepów, wizyta Świętego Mikołaja ze słodyczami dla dzieci, konkursy, warsztaty kreatywne i pakowanie prezentów – to tylko część atrakcji w pierwszym tygodniu grudnia.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa

 

28.11.2014Salon Digel w FACTORY Annopol laureatem Retail Marketing Award 2014 Digel – największy salon mody męskiej w FACTORY Annopol zdobył prestiżowe wyróżnienie Retail Marketing Awards 2014. Nagroda przyznawana jest od siedmiu lat najlepszym salonom modowym w Polsce. 75-letnia marka Digel ma jedynie dwa salony outletowe w Europie: w FACTORY Annopol w Warszawie oraz we Francji w Roppenheim.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

18.11.2014 – Świetne wyniki FACTORY – wzrost sprzedaży i odwiedzalności Systematycznie rośnie popularność i rentowność marki FACTORY. Wartość sprzedaży w III kwartale 2014 roku w centrach FACTORY wzrosła w porównaniu do analogicznego kwartału zeszłego roku o 13%. Wyższa była także w III kwartale odwiedzalność. W 2014 roku – do końca września – zakupy w centrach FACTORY zrobiło 9 mln 450 tysięcy klientów.

DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

14.11.2014 – FACTORY w innowacyjnym systemie rabatowym Qpony Sieć centrów outletowych FACTORY rozpoczęła współpracę w ramach systemu Qpony.pl. Dzięki niej użytkownicy tego coraz popularniejszego systemu rabatowego będą mogli skorzystać ze zniżek dostępnych poprzez, książeczkę rabatową, aplikację mobilną i geolokalizację w ponad 250 sklepach outlet w pięciu centrach wyprzedażowych.

 DOC: Informacja prasowa  TXTInformacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

12.11.2014 – NEINVER pierwszą firmą na europejskim rynku nieruchomości handlowych z certyfikatem ISO 50001  NEINVER, jeden z wiodących europejskich deweloperów, inwestorów i administratorów nieruchomości handlowych, uzyskał certyfikat ISO 50001 w zakresie efektywności energetycznej od niemieckiej jednostki certyfikacyjnej – TÜV Rheinland. W ten sposób NEINVER stał się pierwszą firmą na europejskim rynku nieruchomości handlowych, która do września 2014 r. zapewniła certyfikację zgodną ze standardami ISO 50001 dla wszystkich zarządzanych przez siebie centrów.

PDF: Informacja prasowa JPG: Foto- certyfikat

 

 30.10.2014 FACTORY Ursus – rozbudowa bliska półmetka Prace przy rozbudowie centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus zbliżają się do półmetka. Na miejscu działają dwa dźwigi wieżowe. W 90% gotowy jest wykop pod nowy budynek główny z parkingiem podziemnym. FACTORY Ursus jest w pełni dostępne dla klientów, mimo prowadzonych prac.

 PDF: Informacja prasowa  JPG: Foto

 

23.10.2014 FACTORY i Grupa LPP z kontraktem na 5,5 tys. m² Nowy salon RESERVED otworzył dzisiaj (23.10.2014) drzwi dla klientów centrum outlet FACTORY Poznań. Kolejne sklepy popularnych marek Grupy LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) będą dostępne do końca tego roku również w pozostałych centrach sieci FACTORY: w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Kontrakt pomiędzy obu firmami zakłada też powiększenie dotychczasowej powierzchni istniejących salonów i przedłużenie umów najmu.

PDF: Informacja prasowa

 

22.10.2014  – Kobiecy Weekend w FACTORY outlets W weekend od 25 do 26 października wszystkie Panie w centrach FACTORY outlet w całej Polsce będą mogły skorzystać z mnóstwa okazji dedykowanych tylko płci pięknej. Na klientki największej sieci centrów outlet czekają: specjalne rabaty do 80% na ubrania, makijaże, porady dietetyczek i pokazy fitness.

 DOC: Informacja prasowa  TXT: Informacja Prasowa JPG: Galeria zdjęć 

 

02.10.2014  – Jeans i sport w FACTORY Kraków Jeans i sport będą królować w najbliższy weekend (04-05.10.2014) w FACTORY Kraków. Produkty popularnych marek, tańszych w FACTORY zawsze od 30% do 70%, będą dostępne z dodatkowymi rabatami. W specjalnej akcji obniżek w FACTORY Kraków, dostępne będą zarówno ubrania jeansowe jak i sprzęt sportowy.

DOC: Pełna informacja prasowa JPG: Zdjęcie1 JPG: Zdjęcie2

 

29.09.2014 Prawie 5,5 tony ubrań dla potrzebujących warszawiaków 5 260 kilogramów używanych ubrań przekazali potrzebującym warszawiacy w ramach akcji Stylowy Recykling. W drugiej stołecznej edycji charytatywnej kampanii, organizowanej przez FACTORY, wzięło udział około 1 tysiąca osób. Zebrana odzież zostanie przekazana na rzecz podopiecznych mazowieckiego oddziału PCK.

 DOC: Informacja prasowa  JPG: Galeria zdjęć WIDEO: Film z 1 dnia akcji

 

23.09.2014 Pieniądze i pomoc za używane ubrania Jak pozbyć się zbędnych ubrań, zyskać 50 zł i pomóc potrzebującym jednocześnie? Wystarczy przyjść w najbliższy weekend 27 i 28 września na Placu Defilad w Warszawie. Taką możliwość oferuje FACTORY Outlet w ramach akcji Stylowy Recykling.

DOC: Pełna informacja prasowa JPG: Galeria zdjęć  AUDIO:  Marta Kocik o akcji Stylowy Recykling WIDEO: Film informacyjny o akcji

 

22.09.2014 Jak się ubrać tej jesieni? Żywe wzory i kolory – radzi ekspertka  Tej jesieni modne będą żywe kolory i wzory – błękity, żółcie i czerwienie. Modne będą grubo tkane szale. Na jesieni warto ubierać „na cebulkę” kilka cieńszych warstw ubrań – radzi w najnowszym katalogu jesiennym FACTORY Monika Harłacz stylista i visual merchandiser. Od 2010 roku członek jury w konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody.

DOC: Pełna informacja prasowa JPG: Galeria zdjęć AUDIO: Monika Harłacz o jesiennej modzie AUDIO: Marta Kocik o nowym katalogu jesiennym FACTORY

 

22.09.2014 – Nowy katalog jesienny FACTORY Outlet Dwudziestego trzeciego września – w pierwszym dniu kalendarzowej jesieni – FACTORY Outlet publikuje nowy ogólnopolski katalog jesiennej mody 2014 „Smart AUTUMN”. Największa sieć outlet w Polsce podpowiada w nim jak ubrać się modnie, wygodnie i tanio tej jesieni. Katalog wyróżnia się kilkoma nowymi pomysłami. Nie pokazuje pojedynczych produktów dostępnych w outletach, lecz wybrane przez profesjonalną stylistkę i jurora mody – Monikę Harłacz – gotowe zestawy jesienne: dla kobiet, mężczyzn, dzieci i dorosłych w każdym wieku. Propozycje dopasowane są także do różnych sytuacji: szkoła, aktywny wypoczynek czy elegancja. Stylistka podpowiada jakie wybrać jesienne dodatki i na co zwracać uwagę przy doborze jesiennej garderoby.

DOC: Pełna informacja prasowa TXT: Informacja prasowa JPG: Galeria zdjęć AUDIO: Marta Kocik o nowym katalogu jesiennym FACTORY

 

17.09.2014 – NEINVER Polska wzmacnia dział najmu Doświadczeni specjaliści w obszarze najmu dołączyli do zespołu NEINVER Polska. Ada Walentek i Wojciech Leszczyński jako Senior Leasing Managerowie będą odpowiadać za współpracę z najemcami we wszystkich projektach z portfolio firmy w Polsce.

Link: Pełna informacja prasowa JPG: Zdjęcie1  JPG: Zdjęcie2 JPG: Zdjęcie3

 

09.09.2014  Tratwą przez Pacyfik w FACTORY Kraków Od wtorku 2 września w centrum handlowym Futura Park w Krakowie można obejrzeć unikalną wystawę archiwalnych zdjęć z najsłynniejszej norweskiej wyprawy podróżniczej XX wieku. Filmowa adaptacja tej podróży otwiera tegoroczny 7. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie w dniach 25 – 28 września. Outlet FACTORY Kraków został oficjalnym partnerem tego wydarzenia.

Link: Pełna informacja prasowa TXT: Informacja prasowa JPG: Galeria zdjęć

 

27.08.2014 Nowy salon VENEZIA w FACTORY WROCŁAW W FACTORY Wrocław startuje kolejna uznana marka galanterii skórzanej – VENEZIA. Pierwszych klientów zaprasza już dzisiaj (27 sierpnia 2014). To już piąty salon tej marki w sieci FACTORY w całej Polsce.

Link: Pełna informacja prasowa TXT: Informacja prasowa

 

22.08.2014 – Jesienna kampania promocyjna w FACTORY Outlet Celem kampanii jest pokazanie centrów FACTORY przez pryzmat przemyślanych zakupów połączonych z pozytywnymi emocjami. Kampania potrwa do 15 października 2014 roku. 

Link: Pełna informacja prasowa TXT: Informacja prasowa JPG: Galeria zdjęć

 

15.07.2014 – Nowe marki w FACTORY Warszawa Ursus Rossmann, Giacomo Conti, Volcano, Geox, Digel, Gabor, i Hi-Tec – to nowe marki, które otworzą swoje salony w rozbudowywanym obecnie centrum FACTORY Warszawa Ursus, należącym do Grupy NEINVER. Po zakończeniu prac, na dodatkowych ponad 6,000 m² powierzchni powstanie kolejnych 30 sklepów. Budowany jest parking podziemny. Gruntownie zmodernizowana zostanie również dotychczasowa część centrum.

Link: Pełna informacja prasowa PL JPG: Foto 

 

24.06.2014 – NEINVER i STRABAG z prestiżową nagrodą „Budowa Roku” Galeria Katowicka wraz ze Zintegrowanym Centrum Komunikacyjno– Handlowym zdobyła nagrodę „Budowa Roku”, przyznawaną przez Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa. Uroczysta gala odbyła się w siedzibie Naczelnej Organizacji Technicznej w Warszawie. Konkurs jest jednym z najbardziej prestiżowych przeglądów osiągnięć polskiego budownictwa.

Link: Pełna informacja prasowa JPG: Foto Galerii Katowickiej

 

17.06.2014 – Rozbudowa FACTORY Ursus wkracza w kolejną fazę

FACTORY Warszawa Ursus – pierwsze centrum wyprzedażowe w stolicy – wkracza w kolejną fazę rozbudowy. Dla klientów otwarty został nowy parking naziemny, a dotychczasowy stanie się placem budowy nowej części obiektu. W czasie prac centrum działać będzie w niezmienionych godzinach.  FACTORY Warszawa Ursus powiększy się o dodatkowe 6000 m² powierzchni, 30 nowoczesnych sklepów popularnych marek i parking podziemny. Odrestaurowana zostanie również dotychczasowa część centrum – mówi Anna Zawadzka, Centre Manager FACTORY Warszawa Ursus.

Link: Pełna informacja prasowa JPG: FOTO_FACTORY Ursus rozbudowa  JPG: MAPA_FACTORY Ursus rozbudowa

28.04.2014 – 13 mln zł zysku – najlepszy wynik finansowy w historii PKP Informatyka

Do poprawy parametrów finansowych w znaczący sposób przyczyniła się m.in. przeprowadzona restrukturyzacja. Zysk za 2013 rok jest prawie trzykrotnie większy od najlepszego wyniku finansowego wypracowanego przez spółkę w czasie jej funkcjonowania. Wartość EBITDA wzrosła ponad dwukrotnie w stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 24,4 mln zł. Znacząco poprawiła się także rentowność spółki, która osiągnęła poziom 20,5% (ROE). Rentowność sprzedaży wyniosła 11,1%, czyli o 8,4 punktów procentowych więcej w stosunku do roku 2012 (ROS). O 11% zmniejszyły się koszty działalności operacyjnej firmy.

Link: Pełna informacja prasowa

03.04.2014 – Lemon, czyli system pozycjonowania i monitorowania lokomotyw

PKP Informatyka zainstalowała pierwsze urządzenia do pozycjonowania i monitorowania lokomotyw PKP Intercity. Urządzenia wraz z dedykowaną aplikacją tworzą system Lemon. Lemon umożliwia lokalizację każdej lokomotywy wyposażonej w urządzenie. Jej pozycja jest wyświetlana na mapie linii kolejowych. System podaje m.in. informację o statusie lokomotywy (w ruchu, wyłączona).

Link: Pełna informacja prasowa

20.03.2014 – Rozbudowa FACTORY Ursus w Warszawie

Pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Warszawa Ursus – zyska ponad 6 tysięcy mkw. nowej powierzchni  handlowej. W nowoczesnych wnętrzach powstanie 30 dodatkowych sklepów, popularnych marek, w cenach niższych zawsze od 30 do 70 %. Przebudowa zbiega się z remontem infrastruktury drogowej wokół. Powstanie też większy parking.

DOC: Komunikat prasowy PL  DOC: Komunikat prasowy EN JPG: Factory po rozbudowie JPG: Infografika – przebudowa w liczbach

18.03.2014 – PKP Informatyka zbuduje inteligentny system zarządzania ruchem w Koszalinie

PKP Informatyka zrealizuje dla Koszalina system inteligentnego sterowania ruchem drogowym. System o wartości ponad 10 mln zł powstanie do połowy 2015 roku. ITS będzie sterować sygnalizacją świetlną na trzynastu skrzyżowaniach, wyświetlać informacje na tablicach elektronicznych o sytuacji na drogach i parkingach miejskich. System będzie również ważył przeciążone pojazdy i sam identyfikował auta łamiące przepisy.

LinkPełna informacja prasowa Link: Zdjęcia prasowe

03.03.2014 – FUTURA Park Kraków z BREEAM In- Use

FUTURA Park Kraków zdobyła certyfikat BREEAM In-Use potwierdzający, że proekologiczne rozwiązania zastosowane na etapie projektowania zostały z powodzeniem wdrożone zarówno w zakresie bieżącego funkcjonowania jak i zarządzania obiektem. FUTURA Park Kraków to nowoczesny park handlowy, łączący pod jednym dachem centrum wyprzedażowe FACTORY z tradycyjną galerią handlową. Z powodzeniem działa od października 2011 roku.

DOC: Komunikat prasowy PL  DOC: Komunikat prasowy EN JPG: FUTURA Park Kraków photo

 

27.02.2014 – Nowy System Informacji Pasażerskiej na stacji Poznań Główny

Nowy system dynamicznej informacji pasażerskiej zainstalowany na zmodernizowanych peronach stacji Poznań Główny przeszedł okres eksploatacji testowej. Od grudnia 2013 roku system obsłużył 20 tysięcy pociągów. Producentem oraz instalatorem systemu jest Grupa PKP Informatyka na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

Link: Pełna informacja prasowa Link: Zdjęcia prasowe

 

25.02.2014 – PKP Informatyka rozszerza zakres usług

PKP Informatyka została autoryzowanym partnerem serwisowym XEROX. Spółka z Grupy PKP będzie serwisować urządzenia tego producenta – wśród nich, drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjne.

JPG: Certyfikat PKP Informatyka DOC: Komunikat prasowy PL

 

18.02.2014 – 12 mln klientów FACTORY w 2013 roku! Prawie 12 mln klientów wybrało się na zakupy do Centrów Outlet FACTORY w 2013 roku. To 22 % więcej niż w roku poprzednim. FACTORY, należące do Grupy NEINVER, to największa w Polsce sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%.

JPG: Infografika FACTORY DOC: Komunikat prasowy PL DOC: Komunikat prasowy EN

 

07.02.2014 – FACTORY Ursus. Pierwsze centrum outlet w Polsce zdobyło BREEAM In-Use FACTORY Warszawa Ursus, pierwsze centrów wyprzedażowe w Polsce, z certyfikatem BREEAM In-Use. Międzynarodowi audytorzy badali ekologiczne standardy w konstrukcji budynku, zastosowane urządzenia i sprzyjający zrównoważonemu rozwojowi sposób zarządzania obiektem.  Powstałe w 2002 roku FACTORY Ursus jest jednym z pięciu centrów outletowych firmy Neinver w Polsce.

DOC: URSUS z BREEAM_kom prasowy_PL DOC: URSUS z BREEAM_kom prasowy_ENG JPG: FACTORY

 

06.11.2013 – SMACZNE BLOGI – Polskie blogi kulinarne pod jednym adresem Wystartowała najnowsza platforma skupiająca tysiące przepisów największych polskich blogerów kulinarnych – smaczneblogi.pl. Dzięki niej łatwiej i prościej można znaleźć najnowsze przepisy i wybrać danie na każdą okazję.

DOC: Nowe przepisy najpopularniejszych blogerów kulinarnych pod jednym adresem TXT: Nowe przepisy najpopularniejszych blogerów kulinarnych pod jednym adresem JPG: Infografika – autoportret polskich blogerów kulinarnych

 

05.11.2013 – Andrzej Chyra w nowym audiobooku Zygmunta Miłoszewskiego i ponad 300 pisarzy amatorów Opowiadanie „Umrzeć przed Śmiercią” autorstwa Zygmunt Miłoszewskiego i ponad 300 pisarzy amatorów doczekało się audiobooka. Usłyszymy w nim znanego aktora Andrzej Chyrę. Opowiadanie będzie dostępne bezpłatnie w audioteka.pl oraz na blogu gadzetomania.pl od 12 listopada 2013 roku. Audiobooka wydadzą Blomedia z HTC, które prowadzą projekt Nieskończona Opowieść.

 DOC: Andrzej Chyra w nowym audiobooku autorstwa Zygmunta Miłoszewskiego i pisarzy amatorów TXT: Andrzej Chyra dla Blomedia i HTC w nowym audiobooku autorstwa Zygmunta Miłoszewskiego i pisarzy amatorów

 

21.10.2013 – Pisarze amatorzy z pisarką Gają Grzegorzewską tworzą historię everymena w szpiegowskim świecie

Gaja Grzegorzewska – krakowska pisarka i twórczyni kryminałów – powoli kończy tworzyć swoje nowe opowiadanie. Skończyła właśnie pisać drugą z trzech części historii. Pisarka realizuje nietypowy projekt kulturalny. Autorka pisze z ponad 200 pisarzami-amatorami historię o człowieku kameleonie, wciągniętym w szpiegowską intrygę w abstrakcyjnym świecie. Zainteresowani współtworzeniem historii razem z Grzegorzewską mają czas na zaproponowanie swojej wersji rozwoju historii do końca października.

TXT: Grzegorzewska z amatorami stworzyła everymena w szpiegowskim świecie DOC: Grzegorzewska z amatorami stworzyła everymena w szpiegowskim świecie

 

07.10.2013 – Pierwsza część nowego opowiadania Gai Grzegorzewskiej i pisarzy amatorów gotowa

Gaja Grzegorzewska (33 l.) pisarka i twórczyni kryminałów „Noc z czwartku na niedzielę”, „Topielica” i „Grób” pisze z ponad 200 pisarzami – amatorami wspólnie nowe opowiadanie.  Pierwsza część szkieletu historii powstała pod koniec września. Można przeczytać ją tutaj. Akcję wspiera Blomedia i HTC.

DOC: I część opowiadania Gai Grzegorzewskiej i pisarzy amatorów JPG: Gaja Grzegorzewska

 

13.09.2013 – HTC i Blomedia z pisarką Gają Grzegorzewską

Gaja Grzegorzewska (33 l.) twórczyni kryminałów „Noc z czwartku na niedzielę”, „Topielica” i „Grób” zaangażowała się w kampanię „Nieskończona Opowieść” – twórz z najlepszymi na blogu gadzetomania.pl. Akcję wspierają Blomedia i HTC. Nieskończona Opowieść to przykład kampanii wykorzystującej zasady content marketingu.

DOC: Blomedia i HTC z Gają Grzegorzewską

 

13.09.2013 Factory Annopol z “BREEAM FINAL CERTIFICATE”

FACTORY Warszawa Annopol otrzymało certyfikat „BREEAM FINAL CERTIFICATE”, potwierdzający ostatecznie, że centrum spełnia wysokie standardy w zakresie zielonego budownictwa. To największe centrum wyprzedażowe Warszawy, jako pierwsze w Polsce otrzymało ten dokument już na etapie projektu.

DOC: Annopol z FINAL BREEAM_kom prasowy_PL

 

11.09.2013 – Galeria Katowicka. Za tydzień otwarcie!

250 sklepów na czterech kondygnacjach, podziemny parking na 1200 aut i nowoczesne dworce: kolejowy i autobusowy. Już za tydzień (środa 18 września 2013) o godz. 10.00 Galeria Katowicka otworzy swoje drzwi dla pierwszych klientów.

DOC: GK_Zatydzieńotwarcie_kom.prasowy