Galeria Katowicka – wielkie otwarcie – fotogaleria

Share Button

Osiemnastego września o godz. 10.00 otwarto Galerię Katowicką. W ciągu pierwszych 2 godzin obiekt odwiedziło 15,5 tys. osób, o godz. 17:40 było ich już 47 tysięcy. Mindset Communication Support współuczestniczyło w organizacji ceremonii otwarcia Galerii.

Na klientów odwiedzający kompleks czeka ponad 220 sklepów i punktów usługowych rozlokowanych na czterech kondygnacjach, w tym jednej podziemnej. Strategia doboru najemców zakładała, że Galeria Katowicka ma być miejscem „popularnym”, atrakcyjnym dla każdego typu klienta. Stąd w katalogu najemców znajdują się takie marki jak Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, C&A, Stokrotka, SMYK czy Deichmann, dla których doskonałą równowagą jest pierwszy w Katowicach department store Peek&Cloppenburg i pierwszy w Polsce sklep Hally Hansen.

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum miasta i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 53 tys. m2. Do dyspozycji klientów został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla
1 200 samochodów. Galeria Katowicka jest bezpośrednio połączona z dworcem kolejowych i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej, a przed wejściem głównym zatrzymuje się tramwaj.

Budowa Galerii Katowickiej – będącej wielofunkcyjnym kompleksem komunikacyjno-handlowo-biznesowym – rozpoczęła się w grudniu 2010 r. Pierwszym etapem inwestycji był katowicki dworzec kolejowy oddany do użytku w październiku 2012 r. W lutym 2013 oddano do użytku kolejny etap, którym był podziemny, przelotowy terminal autobusowy. Termin zakończenia budowy Galerii Katowickiej wraz z podziemnym parkingiem to wrzesień br.

Inwestorami projektu są firmy: NEINVER, Meyer Bergman i PKP S.A. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.