Dziesięć skutecznych sposobów na sukces w social media w 30 sekund

Nie wierz „cudownym”  aplikacjom, nie kupuj odbiorców bo im łatwiej kogoś kupić tym trudniej do czegoś przekonać. Nie myśl, że sukces w social media osiąga się zaraz po założeniu profilu. Niestety nie. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w social media musisz to zobaczyć. Lata doświadczeń, setki fanów i ponad dwa tysiące followersów zebrane w dekalog social media.  Przeczytaj, pamiętaj, wygrywaj. Twórz ciekawy kontent dla […]

Więcej...

Jak skutecznie lokować produkt

Lokowanie produktu/product placement robią karierę w polskim świecie mediów. W porannych programach śniadaniowych, filmach, programach rozrywkowych (głównie reality show), serialach, blogach, videoblogach, prognozach pogody i kilkunastu różnych typach programów rozrywkowych (podróżnicze, kulinarne motoryzacyjne, parentingowe, dom i ogród, gadżety itp.) – są już prawie wszędzie. Jedna z najskuteczniejszych kampanii product placement – kamery sportowe Go Pro Hero trafiają do rąk ekstremalnych wyczynowców. […]

Więcej...

Prognozuj, przeciwdziałaj, reaguj, niweluj – kryzysowa komunikacja PR w czterech zdaniach

Duża część organizacji bagatelizuje rolę kryzysowej komunikacji PR. Tymczasem od jej skuteczności zależą istotne parametry każdej firmy: udziały w rynku, wizerunek produktów i przyszłość kierujących nią menadżerów. Przez źle przygotowane działania PR sytuacje kryzysowe są i będą momentami zwrotnymi w życiu firm, instytucji oraz ludzi. O czym warto pamiętać próbując zarządzić skutecznie sytuacjami kryzysowymi? Sytuacja kryzysowa dla organizacji to nic innego jak każde wydarzenie, […]

Więcej...

Poznaję eksperta, rozumiem krytyka – czyli o liderach opinii

PR menadżerze! Mam dla ciebie dobrą i złą wiadomość. Zacznę od tej złej: Większość twojej pracy daje minimum efektów. Nie zrażaj się tym. Odkąd urodził się ponad 180 lat temu pewien włoski ekonomista Vilfredo Pareto ten problem nas wszystkich dotyczy.  Ale jest i dobra nowina: ta, pozostała – mniejsza część twojej i mojej pracy daje większość pozytywnych rezultatów. Ale która jest która? Nie wiem. […]

Więcej...

Dobry plan komunikacji PR w 10 minut – 13.11.2013

W pierwszej kolejności plan PR musi być kompletny i zrozumiały. Winien być tak samo czytelny dla pracownika wykonawczego agencji PR jak i prezesa organizacji zlecającego jego realizację.  Plan komunikacyjny nie musi być szczegółowym zdjęciem satelitarnym działań na którym widać każdy detal i aktywność PR. Powinien być bardziej dobrą mapą drogową, na której widzimy kierunek działań i cel w jakim zmierzają. Kompletny plan PR […]

Więcej...

Dziesięć mocnych stron dobrego PR menadżera 28.10.2013

Rolą PR menadżera w firmie jest z jednej strony realizowanie strategii komunikacyjnej firmy, z drugiej nadzorowanie odpowiedzialnego za to zespołu ludzi i wykonawców zewnętrznych. Jedno i drugie zadanie wymaga wielu predyspozycji i doświadczenia. Odpowiednich cech osobistych oraz kompetencji. Poznaj cechy profesjonalnego PR menadżera, który buduje wartość swojej organizacji.

Więcej...

Narzędzia mobile PR 18.10.2013

„Zobaczysz – w Polsce, tak jak u nas, za kilka lat wszystko będzie mobile”. Takim przemyśleniem podzielił się z nami pewien irlandzki przedsiębiorca. Na zielonej wyspie technologie informacyjne są przepowiednią zjawisk, które do Polski dopiero docierają. 77% zachodnich dziennikarzy i blogerów przyznaje że czyta informacje prasowe w smartfonach. 35% wszystkich mobile-użytkowników regularnie czyta informacje w sieci. Jak wyglądają narzędzia mobile PR? Czy PR będzie również […]

Więcej...

Galeria Katowicka – wielkie otwarcie – fotogaleria

Osiemnastego września o godz. 10.00 otwarto Galerię Katowicką. W ciągu pierwszych 2 godzin obiekt odwiedziło 15,5 tys. osób, o godz. 17:40 było ich już 47 tysięcy. Mindset Communication Support współuczestniczyło w organizacji ceremonii otwarcia Galerii. Na klientów odwiedzający kompleks czeka ponad 220 sklepów i punktów usługowych rozlokowanych na czterech kondygnacjach, w tym jednej podziemnej. Strategia doboru najemców zakładała, że Galeria Katowicka ma być miejscem […]

Więcej...

Pięć korzyści ze współpracy z agencją PR

Prawie każdy PR menadżer analizuje „za” i „przeciw” współpracy z agencją PR. Liczy swój budżet, potencjalne zadania dla firmy zewnętrznej i zastanawia się, czy ktoś może poznać cele komunikacyjne jego organizacji równie dobrze jak on sam. Ten rachunek nie ma jednego idealnego wyniku. Dużo zależy od zadań, rodzaju organizacji i celów PR jakie stawia sobie organizacja. Nie da się jednak […]

Więcej...

Kampania PR nagrodzona

Kampania Lokomotywy Euro 2012 – Kolej Porusza Kibiców PKP Intercity otrzymała z rąk Ministra Gospodarki nagrodę KOW MediaKreator za najciekawszą akcję promocyjną podczas Euro 2012. Twórcą kampanii był członek naszego zespołu. Więcej informacji o kampanii tutaj

Więcej...